حرفهای منو خدام!

دل نوشته های من

همه چیز از همه جا

   خدایا!!!!!

    خدا جونم!!!

 

 

       هـــــــــــی خدا!......میبینــی؟؟؟؟؟؟؟

     فقط همینم مونده

     بود......اونم دیگه

     نموند.....................................!

 

   چی شده؟؟؟؟باهام قهری؟؟؟من که کاری نکردم... فقط شیطون گولم زد...منو عاشق خودش کرد....



نظرات شما عزیزان:

ببين مرا....
ساعت20:18---6 آذر 1391
سلام به دختري كه انقد شخصيت داره، كه وقتي مي آد تو وب كسي يه نظر ميذاره.....



سلام.....

مرسي نظر دادي.....

دوباره بيا....



مرسي باي.....
پاسخ:سلام مرسی خواهش چشم بای


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت18:31---5 آذر 1391
مرسی عزیزم که لینکم کردی....
پاسخ:قابل نداشت خانم گل


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت14:45---5 آذر 1391
شیطون گولت نزد .... دلت گولت زد که عاشق شدی !
پاسخ:اون خود خود شیطون بود....................


شهاب
ساعت13:58---5 آذر 1391
خب من لینکیدمت

اشکال نداره حتما اون طرف ارزش داشتن تو رو نمیدونسته و خودشم بی ارزش بوده
پاسخ:شایدم من بی ارزش بودم...........


sara
ساعت13:19---5 آذر 1391
ي توني به وبلاگم سري بزني angel129.loxblog.comپاسخ:چرا که نه!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 5 آذر 1391سـاعت 12:25 نويسنده farnaz
яima